Pages

19 Şubat 2013 Salı

Naked Brand!

Adından da anlaşılacağı üzere Markalar Çırılçıplak!

Halkla İlişkiler bölümüne girip 3. sınıfa gelince dedim ki reklamı seçmelisin deniz! Daha yaratıcı ve zevkli gelen bu bölümde okuduğum ve incelediğim kampanyalar sonrasında kendi idealizmimi yansıtan bir reklamcılığın yapılamayacağını; yani konuyu biraz açmak gerekirse 'savunmadığım ya da asla kullanmayacağım, tüketmeyeceğim hizmetleri satamayacağımı anladım. Ümitsizliğe düştüm. Sanki benim gibi düşünen biri yokmuş gibi gelmişti ta ki Media Cat Şubat sayısının bu konuya ayrılmış, hatta  kapak konusu olmuş geçen yıl Advertising Week'te Questus reklam ajansı tarafından hazırlanan bir belgeseli izleyip, Alex Bogusky'ın 'Fearless Revolution (korkusuz devrim) hareketini başlattığını okuyana kadar. Markaların şeffaflığı ve her açıdan tüketicisine karşı açık olması gerekliliği üzerinde duruyor bu belgesel ve yazı.






Patagonia Jacket


Patagonia ceket markasının yaptığı bu çalışma oradan biraz riskli gibi dursa da uzun vadede marka; samimi ve ilgi çekici hale geliyor. Bu sadece küçük bir örnek .

Belgesele aşağıda ulaşabilir sizde bu harekete bir tüketici olarak destek verebilirsiniz.Ne aldığımızı, neden aldığımızı ya da neden almadığımızı bilelim.

http://www.youtube.com/watch?v=zL4XRSKfv6I

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder